Obecné dotazy na poradce

Primární výhoda je hlavně v tom, že se klientům věnujeme vždy, když klient potřebuje. Nemusíte tedy čekat dlouho na klientské lince, ale zavoláte svému poradci a ten již za vás vše vyřeší. Další výhodou je poté to, že své klienty známe a pamatujeme si je. Našim klientům se tedy nemůže stát, že by zavolali a dočkali by se neosobního rozhorovu a neochoty.

Vždy potřebujeme základní informace o vás, abychom si zjistili, zda už jste někdy u Allianz pojišťovny byli vedení, a tedy s čím pracovat. U všech případů tedy jsou potřebné základní identifikační údaje z občanského průkazu. Pokud však potřebujete řešit cokoliv ohledně aktivní smlouvy, stačí většinou číslo té smlouvy a my si vše dohledáme v interních systémech. Poté se to už liší podle produktu, o kterém se budeme bavit. Například u autopojištění je hodně důležitým údajem registrační značka vozidla (SPZ), případně údaje z technického průkazu a vaše bonusy dle rodného čísla. U majektového pojištění potřebujeme znát zase informace o hodnotě a vybavení nemovitosti či bytu. U úrazového pojištění pak potřebujeme informace o vašem zdravotním stavu a biometrických údajů (výška, váha).

Primárně pomáháme klientům řešit jejich požadavky a problémy osobně po Praze a ve Středočeském kraji. Ve dnešní době technologií ale není žádný problém se spojit i z druhého konce republiky a vyřešit vše potřebné cestou online rozhovoru nebo přes emailovou komunikaci.

Většinou se s klienty setkáváme osobně, buď v kanceláři, nebo za klienty jezdíme tak, aby to pro ně bylo co nejméně časově náročné. S rozmachem nových technologií ale dokážeme jakýkoliv problém vyřešit i online. Stačí nám tedy zavolat a domluvit se s námi, jaká cesta je pro vás nejlepší.

Pomáháme klientům zajistit potřebnou pomoc při sjednání i při řešení jakýchkoliv problémů týkajících se pojištění všeho druhu (pojištění vozidel, majetku, osob a podnikatelů či firem) a i finančních produktů (spotřebitelské úvěry, hypotéky, investování, stavební spoření)

Pojištění majetku

Toto pojištění se vztahuje na všechny věci, které máte doma – tedy vybavení (nábytek, oblečení, cennosti, elektronika nebo i peníze)

Toto pojištění se vztahuje na nemovitost jako takovou, tedy vše, co je pevně spojené s bytem/domem. Pokud by tedy došlo k vyhoření nemovitosti a totální škodě, z tohoto pojištění by měla být uhrazena částka na pořízení obdobné nemovitosti.

Pro majitele nemovitosti je důležité pojistit si nemovitost celou, tedy pojištění nemovitosti ustanovit na hodnotu, za kterou by bylo možné pořídit obdobnou nemovitost znovu. Pokud v ní i bydlí, je třeba pojistit i vybavení, tedy pojištění domácnosti. V neposlední řadě je ale důležité si pojistit i odpovědnost, tedy případy, kdy nedopatřením vytopíte sousedy a jim tím vznikne škoda.

Podpojištění nastává v momentě, kdy je nemovitost pojištěna na nižší částku, než je v realitě možné pořídit nemovitost obdobnou. V krajních případech může dojít i k tomu, že pojišťovna na základě tohoto podpojištění sníží plnění i při menší pojistné události. Je tedy třeba pojišťovat nemovitosti na reálné hodnoty. O to víc, když dnes ceny rostou.

Pomáháme klientům zajistit potřebnou pomoc při sjednání i při řešení jakýchkoliv problémů týkajících se pojištění všeho druhu (pojištění vozidel, majetku, osob a podnikatelů či firem) a i finančních produktů (spotřebitelské úvěry, hypotéky, investování, stavební spoření)

Úrazové pojištění pro děti

Ať už jde o malé zranění nebo třeba o závažné, které ovlivní život celé rodiny na x let dopředu, je potřeba si uvědomit, že vždy to ovlivní také život rodičů. Jelikož bude třeba nutné zařídit dítěti ošetření nebo s ním zůstat doma, vždy vás to vytrhne z práce a bude vás to stát nějaké peníze. Proto je dobré zařídit takové pojištění, které vám pokryje náklady, které na takové životní situace vynaložíte.

Ano, je jen na vás, kolik se rozhodnete na smlouvě uložit dětem. Je to jako se stavebním spořením, nebo s jakýmkoliv jiným takovým produktem. Vždy se volí nějaká strategie, jak se s finančními prostředky za dobu fungování takové smlouvy zachází, kam směřují a jak vysoké riziko jste ochotni podstoupit. V tomto směru většinou nedoporučujeme volit rizikové cesty, jde přece hlavně o to, aby v dospělosti mělo dítě uložené nějaké finance, které může využít v dospělosti třeba na základ k hypotéce.

Čím jsou děti mladší, tím je pojištění levnější. Vždy ale zároveň záleží na tom, která všechna rizika pojištění kryje. Pokud bychom vycházeli z toho, aby bylo takové pojištění využitelné a krylo ta nejdůležitější rizika, řekněme orientačně, že pro batole taková plnohodnotná pojistka může stát kolem 300 Kč měsíčně. Pokud by dítěti se stejným krytím bylo třeba 7 let, vyšlo by takové pojištění orientačně kolem 500-600 Kč měsíčně. Jsou to ale jen orientační ceny, jde hlavně o to, abyste měli přibližný obrázek o tom, že to nestojí 2 tisíce měsíčně. Nejsou to však garantované ceny a u každého to může vyjít trochu odlišně na základě jeho zdravotního stavu.

Dětské úrazové pojištění se sjednává na kratší dobu, tedy do jeho dospělosti, nejvýše do jejich 23-24 let. V 18 letech si již mohou vybrat případné finanční prostředky a po skončení tohoto pojištění by si měli již zařídit vlastní pojištění, které bude krýt i jejich pracovní život nebo případné závazky.

Pojištění vozidel

Povinné ručení je zákonem povinné pojištění každého vozidla pro případ způsobení škody provozem tohoto vozidla jak na věci, tak na zdraví. Havarijní pojištění je dobrovolné připojištění vozidel, které se vztahuje na škody způsobené na konkrétním pojištěném vozidle (hradí se z něj tedy například oprava vozidla po nehodě)

V případě, že bude vozidlo nepojištěno povinným ručením, jak říká zákon, Česká kancelář pojistitelů (ČKP) to odhalí v registru a vlastník vozidla je následně pokutován. Pokuta je vypočtena vždy podle objemu motoru a denní sazbou.

Allrisk je pojem, který se používá u většiny pojišťoven. Není to konkrétní produkt nebo samostatné připojištění. Jedná se o skupinu připojištění, která zapříčiní kompletní pojištění vozidla pro všechny případy (například srážka se zvířetem, vandalismus, odcizení, pojištění skel, úrazové pojištění, nebo i havarijní pojištění)

GAP je připojištění nových vozidel do půl roku stáří, které zajistí, že do dvou let od sjednání tohoto připojištění pojišťovna garantuje klientovi zachování kupní ceny vozidla v případě totální škody.

Pojištění vozidel se dá vypovědět vždy do 6 týdnů před výročím pojištění. Výročí je přitom vždy každý rok přesně v den původního počátku pojištění.

Životní a úrazové pojištění

Pojistník je ta osoba, na kterou je pojistná smlouva psána, tedy dospělý jedinec. Pojištěný je poté osoba, která je z pojistné smlouvy pojištěna a vzniká jí z pojistné smlouvy nárok na plnění z pojistné události. Většinou bývá pojistník a pojištění stejná osoba, ale jsou i případy, kdy ne (například rodič a dítě – rodič je pojistník a dítě je pojištěný)

Ano, u životního nebo úrazového pojištění je možné mít více smluv najednou a také čerpat při škodné události ze všech takových smluv najednou.

Abychom určili váš zdravotní stav a ujasnili si, zda není riziko nějakých zdravotních potíží příliš vysoké, například z důvodu prodělání takových zdravotních potíží již v minulosti.

Ať už se jedná o pojištění dítěte nebo dospělého, vždy jde hlavně o to, aby případná nečekaná katastrofa zasáhla rodinu či jedince co nejméně. V tomto případě chceme zajistit to, aby finanční dopady nebyly tak extrémní, jak by byly bez takového pojištění. Pokud má tedy rodina nebo jedinec nějaké závazky, například hypotéku, je žádoucí si sjednat takové pojištění už jen proto, aby tento závazek nezapříčinil následné zadlužení z důvodu neschopnosti ho splácet.

Pomáháme klientům zajistit potřebnou pomoc při sjednání i při řešení jakýchkoliv problémů týkajících se pojištění všeho druhu (pojištění vozidel, majetku, osob a podnikatelů či firem) a i finančních produktů (spotřebitelské úvěry, hypotéky, investování, stavební spoření)

Objednejte si osobní konzultaci

Zavolejte nám (+420) 777 812 192

Vyžádat konzultaci

Ozveme se Vám do 12 hodin.